შექმენით ლოქერის ექაუნთი

შეიყვანეთ თქვენი მობილურის ნომერი, სადაც გამოიგზავნება ვერიფიკაციის კოდი
+995

მობილურის ვერიფიკაცია

შეიყვანეთ ვერიფიკაციის კოდი
თქვენი ნომერი

რეგისტრაცია

პაროლის აღდგენა

პაროლის აღსადგენად შეიყვანეთ თქვენი ელ.ფოსტის მისამართი

კოდის ვერიფიკაცია

შეიყვანეთ ელ.ფოსტაზე მიღებული პაროლის აღსადგენი კოდი

პაროლის აღდგენა

ლოქერი გზავნილის მიწოდების კიდევ უფრო დახვეწილი და მოქნილი თანამედროვე საშუალებაა. LOCKER.GE მომსახურებაა, რომელიც სხვადასხვა მისამართზე განთავსებულ თვითმომსახურების მეტალის კარადებს აერთიანებს.
ლოქერის გუნდმა საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი ინოვაციური პროდუქტი საქართველოში შექმნა.
გადაზიდვების ინდუსტრიის მთავარ ტრენდად მიჩნეული ლოქერი, სულ მალე ყველასთვის საყვარელი სერვისი გახდება.
ლოქერის საშუალებით გზავნილის განთავსება და მიღება ქალაქის სხვადასხვა ლოკაციაზე - თქვენთან უფრო ახლოს შეგიძლიათ.

ხშირად დასმული კითხვები

1. ლოქერში გზავნილის განთავსების შემთხვევაში

მსურს ლოქერით სარგებლობა. სად უნდა დავრეგისტრირდე?
ლოქერით სარგებლობისათვის რეგისტრაცია სავალდებულო არ არის, თუმცა იმისათვის, რომ სარგებლობა უფრო კომფორტული იყოს და ლოქერის ფუნქციონალი სრულად გამოიყენოთ, შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ ვებ-გვერდზე, ან ლოქერის აპლიკაციიდან locker.ge.
რა გზები არსებობს ბალანსის შესავსებად?
ამ მომენტისათვის, ლოქერის ბალანსის შევსება შეგიძლიათ შემდეგი საშუალებებით:
  • ლოქერის აპარატიდან, პლასტიკური ბარათის გამოყენებით;
  • ლოქერის საიტიდან, საბანკო ბარათით;
  • თიბისი ბანკის ინტერნეტ ბანკით;
  • თიბისი ფეის საიტიდან;
  • თიბისის გადახდის აპარატებიდან;
  • პაშა ბანკით;
  • ლაზიკა კაპიტალით;
როგორ უნდა მივუთითო მობილურის ნომერი?
სასურველ ლოქერთან მისვლის შემდეგ, დასაწყისისთვის დააჭირეთ ღილაკს "გზავნილის განთავსება", რომელიც თავის მხრივ გადაგიყვანთ მობილური ნომრის მისათითებელ განყოფილებაში, სადაც უნდა მიუთითოთ თქვენი მობილურის ნომერი, რის შემდეგაც დააჭერთ ღილაკს "OK".

"OK" ღილაკის დაჭერის შემდეგ, პროცესი გადავა მობილურის ვერიფიკაციის გვერზე და თქვენს მობილურის ნომერზე გამოიგზავნება ვერიფიკაციის, "4 ნიშნა", კოდი:

იმ შემთხვევაში თუ კოდი არ მიგიღიათ, გადაამოწმეთ თქვენი მობილურის ნომერი და დააჭირეთ "ხელახლა გამოგზავნა" ღილაკს. შეიყვანეთ მიღებული 4 ციფრი, ეკრანზე არსებული, კლავიატურის საშუალებით და დააჭირეთ ღილაკს OK.
როგორ უნდა შევარჩიო სასურველი ზომის უჯრა?
მობილურის ვერიფიკაციის გავლის შემდეგ, გამოჩნდება უჯრის ტიპის ასარჩევი გვერდი, სადაც შეგიძლიათ ამოირჩიოთ თქვენთვის სასურველი უჯრის ზომა. გთხოვთ ყურადღება მიაქციოთ მითითებულ უჯრის ზომებს, რათა სწორად განსაზღვროთ თვენი გზავნილისთვის ოპტიმალური უჯრა. ზომები მითითებულია სანტიმეტრებში (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე), ფასი მოცემულია 1 დღისთვის.

ლოქერის უჯრები 3 ზომისაა
  • 46*34*10 (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე) სმ;
  • 46*34*24 (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე) სმ;
  • 46*34*39 (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე) სმ
სად უნდა მივუთითო დღეების რაოდენობა?
უჯრის ტიპის განსაზღვრის შედმეგ, მოქმედება გადავა დღეების რაოდენობის მისათითებელ განყოფილებაში, სადაც შეგიძლიათ მიუთითოთ სასურველი დღეების რაოდენობა. ჯამური გადასახდელი თანხის კალკულაცია ავტომატურად მოხდება პროგრამის მიერ:

ყურადღება მიაქციეთ მარცხენა ქვედა ნაწილში ასახულ თანხას, რომელიც განსაზღვრავს თქვენს ლოქერის მიმდინარე ბალანსს. გამოიყენეთ "დახმარება" ღილაკი მეტი დეტალების გასაგებად.
მიმღები პირის რა მონაცემი უნდა მივუთითო?
საჭიროა მიუთითოთ მხოლოდ იმ პიროვნების მობილურის ნომერი, ვისთვისაც არის განკუთვნილი გზავნილი. გზავნილის განთავსების შემდეგ, მიმღები მიიღებს ლოქერის SMS კოდს, რომლის საშუალებითაც შეძლებს გზავნილის გატანას.
რა მოხდება თუ მიმღები არ გაიტანს გზავნილს?
იმ შემთხვევაში, თუ მიმღები არ გაიტანს გზავნილს ლოქერიდან, თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი SMS კოდი გზავნილის დასაბრუნებლად, რომელიც მიიღეთ თქვენს მობილურის ნომერზე, გზავნილის განთავსების დროს.
ხარვეზის შემთხვევაში, რა მოქმედებაა მომხმარებლისგან საჭირო?
გამგზავნმა/ მიმღებმა ლოქერში განთავსებულ გზავნილთან დაკავშირებით პრეტენზია კომპანიას წერილობით ან ელექტრონულ ფოსტაზე უნდა წარუდგინოს მის მიერ ლოქერის უჯრის გახსნიდან არა უგვიანეს 24 საათისა, ან დაგვიკავშირდეს საინფორმაციო ნომერზე. ამ ვადის გასვლის შემდეგ პრეტენზიები არ განიხილება.

ელ. ფოსტა: sales@usa2georgia.com
საინფორმაციო ნომერი: +995 32 242 11 99
დარეგისტრირებული არ ვარ locker.ge-ზე და როგორ შეიძლება ბალანის შემოწმება?
იმ შემთხვევაში, თუ დარეგისტრირებული არ ხართ, ბალანსის გასაგებად, შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეს საინფორმაციო ნომერზე: +995 32 242 11 99
სწრაფი გადახდის აპარატებიდან როგორ ვიხდი?
სწრაფი გადახდის ეკრანიდან შეარჩევთ LOCKER.GE-ს და მიყვებით ინსტრუქციას.
ინტერნეტ/მობაილ ბანკის საშუალებით როგორ ვიხდი თანხას?
გადარიცხვებიდან ამოირჩევთ "LOCKER.GE-ს საფოსტო ყუთის საფასური", და მიყევით ინსტრუქციას.
რა ღირს ერთი დღით ლოქერის გამოყენება?
ლოქერის უჯრები 3 ზომისაა და ღირებულაბაც განსხვავდება.

  • 46*34*10 (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე) სმ.მოცულობის უჯრის გამოყენების საფასური ერთი დღით 1 ლარია;
  • 46*34*24 (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე) სმ. მოცულობის უჯრის გამოყენების საფასური ერთი დღით 2 ლარია;
  • 46*34*39 (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე) სმ. მოცულობის უჯრის გამოყენების საფასური ერთი დღით 3 ლარია.
მიმღების პირის მობილურის ნომრის მითითებისას შეცდომა დავუშვი, ახლა რა იქნება, სხვა შეძლებს ნივთის აღებას?
მომენტალურად დაგვიკავშირდით საინფორმაციო ნომერზე და არ დატოვოთ ლოქერის ტერიტორია.

ელ. ფოსტა: sales@usa2georgia.com
საინფორმაციო ნომერი: +995 32 242 11 99
ჩემი ამანათი უჯრაში არ ჩაეტია და საფასური მაინც ჩამომეჭრა, რა უნდა ვქნა?
მომენტალურად დაგვიკავშირდით საინფორმაციო ნომერზე. ჩვენი წარმომადგენელი გაგიუქმებთ "SMS კოდს". გაითვალისწინეთ, რომ აუცილებელია გამგზავნმა დარეკოს იმ მობილურის ნომრით, რომლითაც განათავსა გზავნილი ლოქერში და გვიკარნახოს გამგზავნის SMS კოდი. თანხა კი სრულად დაგიბრუნდებათ ლოქერის ბალანსზე.

ელ. ფოსტა: sales@usa2georgia.com
საინფორმაციო ნომერი: +995 32 242 11 99
ბალანსზე საკმარისი თანხა არ მაქვს და რამდენი ხნით შეიძლება ლოქერში ამანათის გაჩერება?
იმ შემთხვევაში, თუ შეძენილი მომსახურების პერიოდი ამოიწურა და გზავნილი არ იქნა გატანილი, გამგზავნი ვალდებულია გადაიხადოს მომსახურების ღირებულება გზავნილის გატანამდე ფაქტობრივი სარგებლობის დროის გათვალისწინებით, მე-5 პუნქტით დადგენილი ღირებულების შესაბამისად, რისი ანაზღაურების შემდეგაც ის შეძლებს გზავნილის მიღებას. გზავნილის მიღების/გატანის 20 დღეზე მეტი დროით ვადაგადაცილების შემთხვევაში, კომპანია უფლებამოსილია გახსნას ლოქერის უჯრა და მოახდინოს შიგ განთავსებული ნივთის განადგურება, რეალიზაცია ან სხვა ფორმით განკარგვა.
რა ნივთების განთავსებაა აკრძალული?
  • ცხოველები, ცოცხალი ორგანიზმები;
  • ცეცხლსასროლი, ფეთქებადსაშიში, რადიაციული, მალფუჭებადი, ტოქსიკური, გარემოზე მავნე ზეგავლენის მომხდენი პროდუქტები;
  • ნარკოტიკული ნივთიერებები ან/და მათი შემცველი პრეპარატები;
  • პროდუქტი, რომელიც საჭიროებს შენახვის სპეციალურ რეჟიმს და პირობებს;
  • საქართველოს კანონმდებლობით აკრძალული ან/და სპეციალურ რეგულაციას დაქვემდებარებული ნივთი;
  • ნებისმიერი ნივთი, რომლისგანაც გამომდინარეობს ფარული ან ღია საფრთხე;
  • ნივთი, რომლის საბაზრო ღირებულება აღემატება 300 ლარს.
უფრო ადრე გავიტანე ამანათი და თანხა ბალანსზე არ დამიბრუნდება?
იმ შემთხვევაში, თუ გამგზავნი/ მიმღები შეძენილ ვადაზე ადრე გაიტანს გზავნილს, გამოუყენებელი დღეების შესაბამისი ღირებულება დაუბრუნდება გამგზავნს, ლოქერის ბალანსზე.
თუ აკრძალული ნივთი მაინც განვათავსე რა მოხდება?
საფრთხეშემცველი ან/და აკრძალული ნივთი, შეიძლება ნებისმიერ დროს და ნებისმიერ ადგილას განადგურდეს ან გაუვნებელდეს, კომპანიაზე ზიანის ანაზღაურების მოვალეობის დაუკისრებლად.
როგორ გავიგო, რომ ჩემი გზავნილი ლოქერშია?
როცა თქვენი გზავნილი ლოქერში განთავსდება, თქვენ მიიღებთ ლოქერის უნიკალურ კოდს SMS-ით, რომელიც გამოჩნდება აპლიკაციაშიც და LOCKER.GE-ს საიტზეც, თქვენ პირად კაბინეტში.
როგორ გავიტანო გზავნილი ლოქერიდან?
გზავნილის მისაღებად და ლოქერის გასაღებად დაგჭირდებათ ლოქერის უნიკალური კოდი, რომელსაც SMS-ით და აპლიკაციით მიიღებთ. კოდის მიღების შემდეგ, მიდიხართ შერჩეულ მისამართზე, სადაც ლოქერია განთავსებული, კოდს ლოქერის ეკრანზე აკრეფთ, ან შტრიხკოდის სახით მიანათებთ. ლოქერის უნიკალური კოდის აკრეფის შემდეგ, გაიხსნება სათავსო და გზავნილი თქვენია!
რა ხდება იმ შემთხვევაში, თუ წავშალე მიღებული კოდი?
დაგვიკავშირდით საინფორმაციო ნომერზე, იმ ნომრიდან, რომლისთვისაც იყო განკუთვნილი გზავნილი. ჩვენი წარმომადგენელი ხელმეორედ გამოაგზავნის უნიკალურ SMS კოდს თქვენს ნომერზე.
შეძენილი დღეების გასვლის შემდეგ მივიღებ თუ არა შეტყობინებას?
იმ შემთხვევაში, თუ მიმღები, შეძენილი დღეების ვადაში არ გაიტანს გზავნილს ლოქერიდან, თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას.
რა ხდება, თუ ლოქერის უჯრა არ გაიხსნა?
ლოქერთან დაკავშირებულ ტექნიკურ საკითხებზე, გთხოვთ, დაგვიკავშირდით საინფორმაციო ნომერზე და არ დატოვოთ ლოქერის მიმდებარე ტერიტორია.

ელ. ფოსტა: sales@usa2georgia.com
საინფორმაციო ნომერი: +995 32 242 11 99
რამდენად დაცულია გზავნილი ლოქერში?
ლოქერი მეტალის კარადაა, რომელიც საკმაოდ დაცულია, თუმცა ის ვერ იქნება სეიფი. გარდა ამისა, ის განთავსებულია ობიექტებზე მუდმივი დაცვით ან სათვალთვალო კამერებით. ლოქერზე არ მოქმედებს ელექტროშოკი და მას გასაღები გარედან არ აქვს.
რა დრომდე მუშაობს ლოქერი?
ლოქერების სამუშაო განრიგი დამოკიდებულია იმ ლოკაციაზე, სადაც ის არის განთავსებული.
სად ვნახო ლოქერები?
ლოქერები განთავსებულია სავაჭრო ცენტრებში, პროდუქტების მაღაზიების ქსელებში, ჰიპერმარკეტებსა და სხვა ხალმრავალ ადგილებში, რადგან თქვენ შეძლოთ, შეუთავსოთ პროდუქტების შეძენის ყოველდღიური პროცესი გზავნილის მიღებას. ლოქერების ლოკაციები იხილეთ ჩვენს ვებ გვერდზე locker.ge.
როგორ მუშაობს ლოქერის აპლიკაცია?
  • იპოვეთ ლოქერი - მოძებნეთ ადგილმდებარეობა, რომელიც ახლოს იქნება თქვენს სახლთან ან სამსახურთან. დაამახსოვრეთ თქვენი ალტერნატიული მისამართი (შეგიძლიათ, მიუთითოთ ერთზე მეტი მისამართი), ბოლოს გადაამოწმეთ თქვენი პირადი მონაცემები;
  • გზავნილის მისაღებად და ლოქერის გასაღებად კი დაგჭირდებათ ლოქერის უნიკალური კოდი. თქვენ მიერ შერჩეულ მისამართზე გზავნილს მიიღებთ ლოქერის უნიკალური სმს კოდის მეშვეობით, რომელსაც ეკრანზე აკრეფთ, ან შტრიხკოდის სახით მიანათებთ ლოქერს. და, რაც ყველაზე მთავარია, აპლიკაცია უფასოა.
მინდა, ლოქერი ჩემს ობიექტზე განვათავსო. რა უნდა გავაკეთო ამისთვის?
ლოქერის თქვენს ობიექტზე განთავსებისთვის და ნებისმიერი მსგავსი კითხვისთვის, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ:

ელ. ფოსტა: sales@usa2georgia.com

2. USA2GEORGIA-ს მომსახურებით ჩამოტანილი ამანათების შემთხვევაში

რამდენად სწრაფად მოხვდება ჩემი გზავნილი ლოქერში?
თქვენი გზავნილი ლოქერში რეისის ჩამოფრენის დღესვე მოხვდება. ხშირ შემთხვევაში კი ეს პროცესი უფრო სწრაფია, ვიდრე გზავნილების USA2GEORGIA-ს ფილიალში განთავსება, რადგან ლოქერში დახარისხების პროცესი ნაკლებ დროს მოითხოვს.
როგორ გავიგო, რომ ჩემი გზავნილი ლოქერშია?
როცა თქვენი გზავნილი ლოქერში განთავსდება, თქვენ მიიღებთ ლოქერის უნიკალურ კოდს SMS-ით და აპლიკაციით.
როგორ გავიტანო გზავნილი ლოქერიდან?
გზავნილის მისაღებად და ლოქერის გასაღებად დაგჭირდებათ ლოქერის უნიკალური კოდი, რომელსაც SMS-ით და აპლიკაციით მიიღებთ. კოდის მიღების შემდეგ, მიდიხართ შერჩეულ მისამართზე, სადაც ლოქერია განთავსებული, კოდს ლოქერის ეკრანზე აკრეფთ, ან შტრიხკოდის სახით მიანათებთ. ლოქერის უნიკალური კოდის აკრეფის შემდეგ, გაიხსნება სათავსო და გზავნილი თქვენია!
რა ღირს USA2GEORGIA-ს ამანათის მიღება ლოქერიდან?
გზავნილის ლოქერიდან გატანა ფასიანია. USA2GEORGIA-ს მომხმარებლებისთვის სერვისის ღირებულება 2 ლარით განისაზღვრება და გზავნილი ლოქერში 48 საათით განთავსდება.
რა ხდება იმ შემთხვევაში, თუ წავშალე მიღებული კოდი?
თქვენ ინდივიდუალური კოდი გეგზავნებათ თქვენს კუთვნილ მობილურზე და ასევე ლოქერის აპლიკაციაში. თუ მიღებული კოდი SMS-ებიდან წაგეშალათ, თქვენი კოდი არ წაიშლება აპლიკაციიდან და ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ შეამოწმოთ.
ლოქერიდან USA2GEORGIA-ს გზავნილის გატანის ვადაგადაცილების შემთხვევაში, ფულს ვიხდი?
USA2GEORGIA-ს მომხმარებლების გზავნილები ლოქერში განთავსდება 48 საათით. ვადაგადაცილების შემთხვევაში, გზავნილი დაბრუნდება მომხმარებლის მიერ USA2GEORGIA-ს წინასწარ არჩეულ ფილიალში, მომდევნო სამუშაო დღის ბოლომდე. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ასეთ შემთვევაში ლოქერში განთავსების ღირებულება მომხმარებელს არ უბრუნდება.
USA2GEORGIA-სგან ბევრ გზავნილს ველი. როგორ განაწილდება ჩემი გზავნილები ლოქერში - ყველა ერთ სათავსოში მოხვდება თუ სხვადასხვაში?
თუ USA2GEORGIA-ს მომხმარებელი ხართ და თქვენი გზავნილები არ ეტევა ლოქერის ერთ უჯრაში, ისინი განთავსდება თქვენ მიერ წინასწარ შერჩეულ USA2GEORGIA-ს ფილიალში.
რა ხდება, თუ ლოქერის უჯრა არ გაიხსნა?
ლოქერთან დაკავშირებულ ტექნიკურ საკითხებზე, გთხოვთ, დაგვიკავშირდით საინფორმაციო ნომერზე და არ დატოვოთ ლოქერის მიმდებარე ტერიტორია.

ელ. ფოსტა: sales@usa2georgia.com
საინფორმაციო ნომერი: +995 32 242 11 99
USA2GEORGIA-ს მიერ, ლოქერში ნივთის განთავსების შემდეგ, რა დრო მაქვს იმისთვის, რომ ნივთი გამოვიტანო?
ვადა მითითებულია SMS-ში და აპლიკაციაში, რომელიც თქვენ გამოგეგზავნათ. როგორც წესი, USA2GEORGIA-ს მომხმარებელს ლოქერიდან გზავნილის გასატანად 48 საათი აქვს.
რამდენად დაცულია გზავნილი ლოქერში?
ლოქერი მეტალის კარადაა, რომელიც საკმაოდ დაცულია, თუმცა ის ვერ იქნება სეიფი. გარდა ამისა, ის განთავსებულია ობიექტებზე მუდმივი დაცვით ან სათვალთვალო კამერებით. ლოქერზე არ მოქმედებს ელექტროშოკი და მას გასაღები გარედან არ აქვს.
რა დრომდე მუშაობს ლოქერი?
ლოქერების სამუშაო განრიგი დამოკიდებულია იმ ლოკაციაზე, სადაც ის არის განთავსებული.
სად ვნახო ლოქერები?
ლოქერები განთავსებულია სავაჭრო ცენტრებში, პროდუქტების მაღაზიების ქსელებში, ჰიპერმარკეტებსა და სხვა ხალმრავალ ადგილებში, რადგან თქვენ შეძლოთ, შეუთავსოთ პროდუქტების შეძენის ყოველდღიური პროცესი გზავნილის მიღებას. ლოქერების ლოკაციები იხილეთ ჩვენს ვებ გვერდზე locker.ge.
როგორ მუშაობს ლოქერის აპლიკაცია?
  • იპოვეთ ლოქერი - მოძებნეთ ადგილმდებარეობა, რომელიც ახლოს იქნება თქვენს სახლთან ან სამსახურთან. დაამახსოვრეთ თქვენი ალტერნატიული მისამართი (შეგიძლიათ, მიუთითოთ ერთზე მეტი მისამართი), ბოლოს გადაამოწმეთ თქვენი პირადი მონაცემები;
  • გზავნილის მისაღებად და ლოქერის გასაღებად კი დაგჭირდებათ ლოქერის უნიკალური კოდი. თქვენ მიერ შერჩეულ მისამართზე გზავნილს მიიღებთ ლოქერის უნიკალური სმს კოდის მეშვეობით, რომელსაც ეკრანზე აკრეფთ, ან შტრიხკოდის სახით მიანათებთ ლოქერს. და, რაც ყველაზე მთავარია, აპლიკაცია უფასოა.
მინდა, ლოქერი ჩემს ობიექტზე განვათავსო. რა უნდა გავაკეთო ამისთვის?
ლოქერის თქვენს ობიექტზე განთავსებისთვის და ნებისმიერი მსგავსი კითხვისთვის, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ:

ელ. ფოსტა: sales@usa2georgia.com
რა ზომის გზავნილი ჩაეტევა ლოქერის სათავსოში?
ლოქერის უჯრები 3 ზომისაა და ღირებულაბაც განსხვავდება.

  • 46*34*10 (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე) სმ.მოცულობის უჯრის გამოყენების საფასური ერთი დღით 1 ლარია;
  • 46*34*24 (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე) სმ. მოცულობის უჯრის გამოყენების საფასური ერთი დღით 2 ლარია;
  • 46*34*39 (სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე) სმ. მოცულობის უჯრის გამოყენების საფასური ერთი დღით 3 ლარია.
განსაბაჟებელი და დაუდეკლარირებელი გზავნილები ლოქერში განთავსდება?
ასეთი გზავნილები ლოქერში ვერ განთავსდება, რადგან საბაჟო გზავნილების მიღებისთვის აუცილებელია დოკუმენტაციაზე ხელის მოწერა.

როგორ მუშაობს

ლოქერის აპლიკაცია

თუ გზავნილების მართვას სმარტფონით ამჯობინებთ, ლოქერის აპლიკაცია მალე თქვენი მეგობარი გახდება. დახვეწილი დიზაინი, მოხერხებული ინტერფეისი და ძალიან მარტივი სერვისი იმისთვის, რომ გზავნილის მიღების პროცესი მაქსიმალურად ხანმოკლე და სასიამოვნო იყოს.
იხილეთ iPhone ან Android ვერსია